niedziela, 31 marca 2013

w starych domach śpi czas

Uwielbiam powroty do przeszłości...niekoniecznie te swoje, bliskie...
...przedmioty w których mieszka czas, gdzieś pomiędzy tykaniem zegara a ciszą....zasnął i boi się zbudzic.

W starych rzeczach jak ludziach mieszkają historie, słowa, radości i troski....kiedy przychodzi noc niepokój zagląda w okna opuszczonych domów i wiatr targa firany....chyba takie miejsca wydają się wtedy najbardziej wyjątkowe.

Poniższe fotografie zrobiłam dzisiejszej nocy. Ponieważ byłam tam z koleżanką i miałyśmy tylko dwie kiepskie latarki + aparat, zdjęcia były robione niemal po ciemaku :)

W takich miejscach czuje się upływ czasu choc kobieta zmarła tylko ponad 15 lat temu....


autor: Monika Oleksińska 03.2013
fotografia
"pokój"




autor: Monika Oleksińska 03.2013
fotografia
"drzwi do pokoju"



autor: Monika Oleksińska 03.2013
fotografia
"wejście do domu"



autor: Monika Oleksińska 03.2013
fotografia
"kuchnia"


autor: Ania  03.2013
fotografia
i ja ;)



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. a wiesz Majeczko, że o Tobie pomyślałam jak tam weszłam :)
      ja też uwielbiam takie miejsca.
      Jak będę tam następnym razem koniecznie wejdę w ciagu dnia bo na środku w kuchni była zarwana podłoga i ciężko było łazic bo nigdy nie wiadomo czy coś sie pod nogami nie zarwie. W ciągu dnia będzie łatwiej :)
      Może więcej wtedy zobaczę :)

      Usuń
  2. Najpierw umiera człowiek. Potem umierają przedmioty, którymi się otaczał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Porzucone domy...oj, budzą niepokój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj budzą...ale i ciekawośc a ta silniejsza od niepokoju:)

      Usuń