wtorek, 4 czerwca 2013

kilka moich prac...

...jestem w chwilowym zawieszeniu
...kompletnie nie wiem co będzie i czego nie będzie i chyba zaczyna mi byc z tym źle...
...całkiem przestałam malowac i rysowac i nawet nie wiem jak się do tego zabrac...
...brakuje mi czasu a jak już go mam to go marnuje na maxa idiotycznym napawaniem się chwilą samotności
...źle, nie dobrze
...zacznę niebawem wypuszczac korzenie i kiełkowac, obrosnę w tłuszcz i zapuszczę wąsy ;)

Ponoc jak już człowiek zdaje sobie sprawę ,że coś nie idzie dobrym torem to dobry znak, gorzej jak się torów nie widzi...
no to będzie dobrze....ruszę dupę z miejsca tylko jeszcze poderwac się muszę :)

a poniżej kilka moich prac w kolorze...takie starocie :)



autor: Monika Oleksińska 04.2010
akryl na płótnie
"akt"


autor: Monika Oleksińska 2009
akwarela na papierze
"listopad w sukni od października"


autor: Monika Oleksińska 2010 
akryl na papierze
"gdzieś pomiędzy"


autor: Monika Oleksińska 11.2011
akryl na papierze
"Dama Kameliowa"

8 komentarzy:

  1. Gdzieś pomiędzy.....niesamowite!!!!
    Strasznie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam aż się odwiesisz :)

    akt jest boski

    OdpowiedzUsuń
  3. "Gdzieś Pomiędzy" to na dzień dzisiejszy najwspanialszy obraz jaki mogłam z rana zobaczyć! jak malowane na wodzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pieknie Madziu, cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Oj.. Moniko ,jest zgodnie z "rozkładem". Wszystko co się porusza , posiada określona energię, i trzeba od czasu do czasu "podładować". Człowiek ma wyjątkowo obszerne źródło "kumulacji z otaczającej przestrzeni. Tylko poczekaj...a spotkasz się "odnowiona" ../-/ Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Andrzeju za dodanie otuchy :)
      ...rozładowały mi się akumulatorki -ot co... Ja wiem, przeczekam...tak poprostu byc musi...
      pozdrawiam ciepło-miło, ze zajrzałeś :)

      Usuń