piątek, 11 maja 2012

Kieszenie pełne deszczu

...i nic się nie zmienia i most jest i kieszenie od deszczu pełne...tylko czas nie ubłagalnie płynie...


autor: Monika Oleksińska 05.2010
olej na płótnie
"pejzaż bez Ciebie"


po mokrej trawie biegły stopy moje
i deszczu krople łapały kieszenie
czekaniem usta miałam rozchylone
gdyś stał po drugiej rzeki stronie...

ja w sukni tkanej nieba błękitem
i taka mokra i taka przejęta
i wierzyc chciałam żeby mosty Twoje
na moją rzeki prowadziły stronę...

i byłeś bliski choc taki daleki
i pełen słów choc usta milczały
i coś w nas gnało choc ciągle się bało
wyruszyc w podróż przez rzeki odmęty...

więc kiedy trawy są rosą pijane
biegnę gubiąc krople z kieszeni
pełna nadziei że rzeki już nie ma
pełna nadziei ,że Ciebie zastanę...

sierpień 2011
autor: Monika Oleksińska

6 komentarzy:

  1. No proszę to i poezja i malarstwo i grafika... No, no prawdziwy człowiek renesansu z Ciebie ;) Ładnie, ładnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...coś by sie jeszcze znalazło do tej poezji malarstwa i grafiki...tylko czasu na wszystko mało
      dziękuję za miłe słowa :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. ładny, zdaje się... wychodzi z płótna!
    wiersz taki romantyczny, nie wiedziałam, że piszesz wiersze ;)
    fajnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem pisze Jolu...ale okropnie mi to wszystko romantycznie wychodzi wiec wiersze to raczej mieszkańcy moich szuflad -rzadko widzą światło dzienne :)
      mało kto wie ,że pisze.
      Wielu moich znajomych nawet nie wie że maluje :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Pejzaż bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziekuję Małgosiu -lubie go choc przedstawia niewiele :)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń